Podejmowanie działań w zakresie zwykłego zarządu oraz przekraczających znamiona zwykłego zarządu po podjęciu stosownych uchwał przez właścicieli upoważniających do takiego działania.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Dostęp do E-Kartoteki (portal mieszkańca).
Weryfikacja stanu pranego i faktycznego nieruchomości.
Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
Przygotowywanie uchwał niezbędnych do realizacji planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Realizacja uchwał Wspólnoty.
Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z użytkowaniem zarządzanego zasobu.
Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości.
Zawarcie umowy ubezpieczenia nieruchomości.
Reprezentowanie Wspólnoty przed organami administracji państwowej, samorządowej, sądami powszechnymi i kontrahentami.
Kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów.