• Podejmowanie działań w zakresie zwykłego zarządu oraz przekraczających znamiona zwykłego zarządu po podjęciu stosownych uchwał przez właścicieli upoważniających do takiego działania.
  • Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
  • Dostęp do E-Kartoteki (portal mieszkańca).
  • Weryfikacja stanu pranego i faktycznego nieruchomości.
  • Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Przygotowywanie uchwał niezbędnych do realizacji planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  • Realizacja uchwał Wspólnoty.
  • Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z użytkowaniem zarządzanego zasobu.
  • Analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości.
  • Zawarcie umowy ubezpieczenia nieruchomości.
  • Reprezentowanie Wspólnoty przed organami administracji państwowej, samorządowej, sądami powszechnymi i kontrahentami.
  • Kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów.

ZARZĄDZANIE 

Katarzyna Sawczuk

Obsługa administracyjna

Zadzwoń do nas

+48 608 562 293

Napisz do nas

zarzadzamy.szczecinek@wp.pl

78-400 Szczecinek

ul. Boh. Warszawy 43 lok. 7

zarzadzamy.szczecinek@wp.pl

Ta strona została stworzona w kreatorze WebWave 

 Projekt: Smart Pixel